1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (2 Votos)
Diego Bernal

Clica na imagem para ver o perfil e outros textos do autor ou autora

Logo se aprende

Nacionalizar

Diego Bernal - Publicado: Domingo, 18 Setembro 2011 02:00

Diego Bernal

No mundo às avessas em que vivemos os países pobres possuem as riquezas e os ricos compram-nas.


Os estados ricos ganham muito mais ao consumirem café, açúcar, cacau ou ao comprarem ouro, diamantes e petróleo do que os estados pobres ao produzirem-nos.

Neste mundo louco, os governos dos pobres dam aos ricos os recursos naturais sob a escusa maluca de "falta de recursos".

O torvelinho rapace que inverteu a lógica do planeta vem acontecendo desde que os europeus se autoplocamárom "descobridores" da América no século XV.

A Galiza, escancarada ao império ao igual que a América Latina, foi desde o século XV despossuída das suas matérias-primas culturais, as mais férteis da Península Ibérica.

Empobrecida lingüisticamente e enforcada polo mesmo reino que esmagava civilizaçons ameríndias, escravizava africanos e rapinava o "novo" continente.

Hoje, Portugal e o Brasil usam a língua dos galegos como umha jazida de ouro. Alemáns, norte-americanos, argentinos, ingleses, mexicanos, indianos, colombianos, canadianos, espanhóis, franceses ou cubanos vam a Portugal e ao Brasil atraídos pola língua galega, a língua mais falada do hemisfério sul.

Na Galiza, porém, como aconteceu com os minérios da América Latina ou com as pedras preciosas africanas, desprezamos as nossas minas e deixamos que outros gozem delas.

Dam-nos espelhinhos e bugigangas em troca do cofre que guarda o mais prezado tesouro do povo galego, a nossa identidade.

O milionário mais famoso da história, o estadunidense Rockefeller, tirava mais da metade dos seus ganhos do petróleo venezuelano.

Recentemente, o povo da Venezuela, cheio de dignidade e orgulho, decidiu valorizar o seu petróleo e agiu para que fossem os venezuelanos e venezuelanas os que desfrutassem dele. E nacionalizou-no.

Como na Venezuela, é hora de que na Galiza desfrutemos do nosso petróleo. Nacionalizemos a nossa língua!


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.