Há nuns meses tive a oportunidade de as ver ao vivo ali mesmo em Havana, vocês com a sua retórica contrarrevolucionária, reaccionária e colaboracionista com o imperialismo.
Devo dizer-lhes que nom gastei nem sequer um pouco da bateria da minha máquina de fotos em lhes tirar nengumha fotografia, vocês nom o merecem e menos em um país como Cuba onde há tanto e tam belo para fotografar.
Saí da experiência reafirmado em minhas convicçons revolucionárias e internacionalistas para Cuba e devo dizer-lhes que som vocês o mais parecido que tenho visto em minha vida aos de Foro de Ermua”, e outros chiringuitos semelhantes ao seu, que tururan por meu país.
Estám feitas polo mesmo padrom e com a mesma intençom, atacar a um povo em luita e servir de lacaios ao mais repugnante da reacçom. Tanto a vocês como ao mencionado foro, “Justicia y Dignidad” e siglas do género, a imprensa do sistema dá umha importáncia que nom tenhem, e umha presença nos meios que fai suspeitar dos meios próprios.
As suas reivindicaçons, senhoras, digo-lho com absoluta franqueza, nom me interessam nadinha (tentei nom ser grosseiro…) porque a vossa única reivindicaçom é atacar o povo de Cuba, o socialismo e a sua revoluçom.
Os vossos maridos, encarcerados, nom som presos de consciência. Som delinqüentes, que servírom o imperialismo em graves delitos de alta traiçom, e ainda se prestároam para colaborar em acçons de natureza violenta contra o povo. Cobrárom de embaixadas e a elas servírom, à estratégia dos Estados Unidos e dos seus compadres da Uniom Europeia.
Em Cuba é falso que tenha presos de consciência e digo-o com total franqueza. A senhora que elabora o blog “Geraçom E” poderia ser umha delas, mas já vem, nom está encarcerada e a diário emite opinions através do seu blog.
E mas pessoas, emitem opinions públicas, dentro de Cuba contrárias ao socialismo e por isso, nom som encarceradas. Vocês mentem portanto.
Encarcera-se a gente que realiza actos hostis contra o país, da mesma maneira que se faria em qualquer outro país do mundo e se nom vejam o fantástico trabalho ao respecto de Cuba informaçom. Qualquer país do mundo, encarceraria o seu esposo polas suas actividades.
O povo repudia-as e renega de vocês e isso vim-no eu. Ali mesmo. E de facto nesta semana se nom é polo bom trabalho da polícia cubana, poderiam ter sido linchadas, por essas massas de cubanos que já estám fartas da manipulaçom e a cumplicidade com o inimigo.
Vocês senhoras, tratam de emular as maães da praça de Maio, mas nem de longe tenhem o menor parecido nem muito menos a dignidade daquelas.
Senhoras, vocês só podem aspirar a se parecerem com os citados foros que operam em Euskal Herria e que tenhem como única funçom fornecer de algazarras à estratégia da direita mas rançosa.
Nom me interessa o que lhes traga o futuro a vocês e a seus casais e digo-o assim, sem me imutar. Já chega de cumplicidades com a gusanera e com o imperialismo. O socialismo é a saída da humanidade e há que o defender de perfis como o que vocês tenhem.
Só se pode esperar de minha humilde contribuiçom, apoio à revoluçom cubana e ao socialismo. Nom esperem de mim nem meio milímetro de entendimento nem de compaixom. Se os seus maridos estão encarceados, senhoras, é porque fizeram mérito para isso.
E se quigerem falamos de presos de consciência. Aqui na Europa e em todo mundo, presos que jamais tenhem tido nem um segundo de televisom.
Senhoras, se voltar por Cuba, pouparei a meia hora de vê-las actuar. Já tivem avondo.
Apesar de vocês... Cuba Vai!!!