Hassanna Aalia é um jovem ativista da Associaçom Saarauí de Vítimas dos Direitos Humanos (ASVDH) em Territórios Ocupados do Saara Ocidental, que foi condenado a cadena perpétua en fevereiro de 2013 polo Tribunal Militar de Rabat. Hassanna participou a finais de 2010 do campamento Gdeim Izik (campamento da dignidade), em que mais de 20.000 saarauís se manifestárom para exigir a liberdade do povo saarauí e pôr fim à ocupaçom e opresom que exerce sobre eles e elas o estado marroquino.
Hassanna foi detido, torturado e condenado junto com outras 24 saarauís. Mas este nom é um fato isolado, porquanto a tortura e a violaçom dos direitos humanos que Marrocos comete contra o povo saarauí se repitem de forma sistemática ante os passivos olhos da ONU, que legitima Marrocos como um aliado perfeito para defender os interesses capitalistas que as oligarquias eurpeias tenhem no norte de África. Do mesmo jeito, este nom deixa de ser mais um dos contínuos juízos políticos com que Marrocos pretende implantar umha política do medo que acale a voz do povo saarauí.
A juventude revolucionária e combativa dos povos oprimidos polo Estado espanhol, em coerência com a nossa razom de ser internacionalista, exigimos que o Estado espanhol outorgue asilo político a Hassanna de forma indefinida e reiteramos o nosso apoio a todo o povo Saarauí no caminho face a sua libertaçom plena.
VIVA O SAARA LIVRE!
CONSTRUÍMOS SOLIDARIEDADE ENTRE POVOS!
"Olha para mim sempre, trata de entender-me, ver o meu destino como o teu.
Nunca deixes de observar-me. Se o figeres, teremos desaparecido..."
Ali Salem Iselmu
Jaleo!!!, Purna , Ernai, ARRAN, Yesca, Briga, Isca!, Darréu, Azarug e Inekaren