O impacto da campanha de fotos solidárias com a Catalunha cresce a par e passo com a campanha eleitoral, tanto em número como em extensom territorial.
Facebook e Twitter som os espaços em que cada vez mais galegos e galegas mostram graficamente o seu apoio à independência, um gesto simples que parte da descarga do cartaz da campanha (disponível aqui), sem siglas nem identificaçons partidistas concretas, mas aberto à participaçom de todo o tipo de coletivos, além de pessoas. Umha proposta que parte de Galiza em Rede, umha conta que informa em ambas redes sociais de iniciativas da esquerda independentista galega.
O hastag #GZcomCAT espalha-se
De facto, nas fotos já publicadas há sobretodo ativistas de base em centros sociais, grupos de amigos e amigas, equipas desportivas e movimentos sociais diversos. Corunha, Vigo, Compostela, Ferrol, Ponte Vedra, Lugo, a Guarda, Vilalva, Burela, Cee, Cedeira, Pontedeume, Moanha... dia a dia estende-se umha iniciativa simples e visualmente efetiva, que apoia em simultáneo as independências da Catalunha e da Galiza.
O próprio movimento independentista catalám está a ajudar a espalhar a mensagem, com cada vez mais retuits e curtidas provenientes dos Països Cataláns, agradecendo a iniciativa solidária galega, que conta com o hastag #GZcomCAT.
Tanto na página da iniciativa no Facebook como no seu Twitter garantem que as adesons continuarám a chegar ao longo da campanha catalá e até o dia 27 de setembro, em que decorrem as votaçons em que o Principat da Catalunya irá decidir o seu futuro como povo.
Na Galiza, cada vez mais pessoas o tenhem claro: o futuro é a independência.