A iniciativa apresentou-se nas contas de 'Galiza em Rede' no Facebook e no Twitter, com o título "Proposta aberta: Vamos apoioar a independência catalá (e galega)".
Tendo em conta o caráter especial das eleiçons "autonómicas" convocadas para o 27 de setembro no Principat da Catalunya, pois nelas se joga o apoio à independência reclamada pola maioria do atual Parlament, a sociedade catalá acha-se num fervilhar de atividade pró-independentista com que contornar as ameaças e proibiçons espanholas.
A proposta galega difundida hoje tenciona dar apoio solidário à massiva movimentaçom social catalá pró-independência e para isso disponibiliza um cartaz de campanha que deve ser exibido em fotografias que, a continuaçom, serám publicadas nas redes sociais.
Sem siglas e com renúncia expressa a qualquer protagonismo, de 'Galiza em Rede' proponhem simplesmente que "pessoas, coletivos e organizaçons" difundam a imagem do apoio galego à independência catalá (e galega). Daí que o cartaz proposto inclua simplesmente as bandeiras da Galiza e dos Països Cataláns, junto à palavra "independência" escrita nas duas línguas (galego e catalám). Só isso.
Um último pedido está presente na explicaçom da campanha: "Espalhai a iniciativa nos vossos círculos de amizade e militáncia para que a Galiza inteira se posicione a favor da liberdade nacional catalá (E GALEGA)", concluindo com um simples: "Concordas? Avante!"