2º Por volta de 220 independentistas mobilizárom-se com Causa Galiza neste Dia da Pátria segundo a contagem personalizada realizada pola nossa organizaçom em duas ocasions entre a praça da Galiza e a praça de Ponte Castro.
3º Embora as cifras reais de assistência e a nutrida assistência à I Romaria Popular podam resultar muito satisfactórias para a nossa Organizaçom, à vista das possibilidades do contexto atual, parece umha obviedade assinalar que resta muito por fazer.
4º O atual apoio social para o projeto político independentista que representa Causa Galiza está muito longe de alcançar o seu teito, polo que é imprescindível intensificar a intervençom social, o fortalecimento das estruturas organizativas e a capacidade de iniciativa política da Organizaçom. A estas tarefas é que dedicaremos os nossos esforços a partir de agora.
5º Manifestamos, por último, a nossa grande satisfaçom a respeito do sucesso alcançado pola VII Cadeia Humana pola Liberdade dos Presos e Presas Independentistas Galegas, com um intenso incremento da participaçom num contexto de aceleraçom repressiva, assim como da consolidaçom da mobilizaçom unitária da mocidade independentista, que normaliza e asenta umha dinámica de unidade de açom que, embora pontual, assinala um caminho urgente.
Na Terra, em 29 de julho de 2014