Foto: Encontro internacionalista em Havana. Iván Márquez (Colômbia), Narciso Isa Conde (República Dominicana), Carlos Casanueva (Chile) e Carlos Morais (Galiza)
Companheiros e companheiras de NÓS-Unidade Popular:
As Forças Armadas Revolucionárias da Colômbia-Exército do Povo (FARC-EP), saudam mui emotivamente 83 aniversário da proclamaçom da República Galega, e unimo-nos a celebraçom do Dia da Pátria Galega.
Saudamos a todo o povo galego, e aderimos à luita pola soberania e a independência da Galiza, desejando-lhe muitos êxitos nas suas justas luitas emancipadoras.
Nós achamo-nos mais umha vez luitando por conseguir a paz, por dizer-lhe à classe dirigente que 50 anos de guerra o único que tem deixado é desolaçom e morte e os bolsos cheios das multinacionais, terratenentes, industriais e comerciantes ligados à violência.
Temos toda a vontade de conquistar a paz, mas nom depende de nós. Com esta tentativa já vam cinco nas quais a guerrilha tem feito todo o possível por chegar a um acordo mas nom assim a classe governante que en cada tentativa tem sabotado a paz que tanto quer o povo colombiano.
Somos solidários com as causas que defendem os povos que luitam contra os seus carrascos.
Companheiros e companheiras de NÓS-Unidade Popular, recebam o abraço solidário de todos os guerrilheiros e guerrilheiras colombianas e do povo que luita pola sua definitiva independência.
Comissom Internacional das FARC-EP.
23 de julho de 2014