1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (3 Votos)

171215 socoGaliza - Diário Liberdade - Mariano Rajoi levou um forte soco no lado esquerdo do rosto, que fijo voar os seus óculos.


Um jovem ponte-vedrês protagonizou, junto ao presidente e candidato do Partido Popular, Mariano Rajoi, a jornada eleitoral de ontem, quinta-feira, na visita do líder do PP à Galiza.

A receçom a Rajoi na sua cidade foi manchete em todos os meios galegos, espanhóis e alguns internacionais, pois é pouco habitual um presidente receber um murro em plena sessom fotográfica na rua e com filmagem ao vivo.

Os óculos do candidato voárom entre aplausos de pessoas que assistiam à participaçom de Rajoi num ato eleitoral nas ruas do centro de Ponte Vedra, no sul da Galiza.

pontO jovem protagonista do ato de campanha foi imobilizado pola segurança do candidato só depois de ter atingido o alvo. A seguir foi algemado e conduzido para um carro policial, entre aplausos, vivas e bravos do público assistente.

Todas as candidaturas difundírom condenas contra o que parece umha clara mostra de desaprovaçom das políticas do PP por parte do vizinho de Ponte Vedra, que mostrou a sua satisfaçom polo resultado da sua inesperada irrupçom na campanha para o Parlamento espanhol, cuja votaçom decorre neste domingo dia 20 de dezembro.

Os meios de comunicaçom da burguesia começárom imediatamente a sua habitual campanha de calúnias, mentiras e meias verdades contra o jovem detido, indagando na sua vida privada e divulgando todo o tipo de supostas vinculaçons com forças da oposiçom parlamentar ao Partido Popular.

Também a manipulaçom da imagem do candidato espancado está a caraterizar a campanha de "imagem" que se seguiu ao episódio de Ponte Vedra, como pode comprovar-se na capa do jornal espanhol ABC (ver abaixo).

manip


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.