1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (2 Votos)

decidirvigoGaliza - Decidir Vigo - A passada quinta-feira, 30 de outubro, numha céntrica cafetaria da cidade tivo lugar a apresentaçom pública da candidatura vicinhal para as eleiçons municipais 2015 sob o nome de Decidir Vigo.


Um centenar de pessoas, de diversos bairros e estratos sociais, arroupárom a candidatura que foi apresentada por Begoña Arana.

Após a explicaçom dos logótipos por parte de Vanesa Álvarez, responsável do desenho gráfico da campanha, o conhecido ativista cultural e social Xavier Moreda deu a conhecer as chaves, os objetivos e o projeto desta candidatura.

Decidir Vigo, em palavras de Xavier Moreda, pretende promover e desenvolver um novo processo radicalmente democrático, participativo, consultivo, contínuo, abrangente e vinculativo: a reconquista estratégica dumha nova esquerda a partir da primeira cidade da Galiza.

"Somos vizinhas e vizinhos que queremos decidir sobre as fórmulas para garantir os direitos mais elementares, por isso temos claro que temos que reativar a indústria da cidade, a criaçom de um turismo sustentável, a recuperaçom municipal do transporte público e da água ... em definitiva criar consultas populares para que sejam as vizinhas e vizinhos de Vigo quem tenham o poder de decidir o modelo de cidade que queremos".

Com veemência Xavier reivindicou o viguismo inserido na Galiza, porque somos a maior cidade deste País, e Vigo necessita ter capacidade de decisom política e económica, da qual atualmente carece.

Ilegalizaçom do PP/PSOE e auditoria municipal

Moreda foi contundentea com as políticas do PP e do PSOE, denunciando a corrupçom geralizada intrínseca a estas duas forças para as que solicitou a sua ilegalizaçom por considerá-los duas "associaçons para delinquir" que levam operando impunemente há décadas.

Abogou porque a lista esteja configura exclusivamente por pessoas que nom tenham ocupado postos políticos institucionais, defendendo a revogabilidade e a necessidade dumha limitaçom de mandados como mecanismos democráticos de controlo popular.

Xavier Moreda também deixou claro que quando Decidir Vigo chegue à alcaldia exigirá umha auditoria nas contas municipais de todos estes anos, pois é necessária conhecer se os números estám claros.

Manifesto e financiamento

Na apresentaçom fixo-se fincapé na necessidade de assinar o manifesto (www.decidirvigo.com) assim como ajudar economicamente a este projeto, já que em palavras de Moreda, "nom quereremos solicitar nengum empréstimo aos bancos, nem contamos com o apoio das grandes empresas", porque está candidatura está promovida para "rachar com o continuísmo podre, porque temos a responsabilidade de contribuir a criar um novo conceito de fazer política para o novo Vigo que queremos, por isso todas as vizinhas e vizinhos tenhem que ajudar o construir desde a base esta candidatura".

Finalizada a intervençom de Xavier Moreda a vizinhança perguntou e exprimiu o seu pontos de vista sobre problemas de Vigo e sobre o modelo de cidade que se pretender construir.

Programa municipal

Xavier respondeu às perguntas deixando claro que as decisons nom podem depender exclusivamente dumha só pessoa, que o novo Vigo deve ser desenhado com a participaçom ativa da vizinhança. Eis polo que o programa das municipais com o que vai concorrer Decidir Vigo será decidido polos vizinhos e vizinhas mediante mecanismos abertos que permitam recolher as suas opinions e sugestons.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.