1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

090914 coruGaliza - NÓS-UP - Segundo se fijo público, no que vai de ano polícia local corunhesa impujo 33 sançons por procurar comida nos contentores do lixo.


De novo o governo local está a criminalizar a pobreza, em lugar de contribuir a combater as causas da mesma. Evidentemente NÓS-Unidade Popular nom deseja que ninguém tenha que procurar entre o lixo para conseguir sustento, mas a soluçom a esta situaçom nom é tratar como delinqüentes àquelas pessoas que nom tenhem mais remédio que procurar entre o que rejeitam os demais para poder alimentar-se.

O governo local destaca, quando fai públicos estes dados, que neste ano destinou 3,7 milhons de euros para cobrir as necessidades alimentares de pessoas sem recursos: é manifestamente insuficiente, numha cidade onde 13,05% da sua populaçom nom tem recursos para poder alimentar-se.

Medidas para criar emprego é o que necessitamos, nom repressom. Além disso, enquanto nom se criar emprego, haverá que aplicar a austeridade desde acima: acabar com a fame e com qualquer forma de exclussom social deve ser prioritário frente aos salários das/os políticas/os, ou despesas evidentemente mais supérfluas, como festas e festejos ou subsídios a grupos de pressom afins, como casas regionais ou associaçons taurinas, que levam umha importante percentagem de orçamento municipal.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.