1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

280814 corruptoGaliza - NÓS-UP - No dia de ontem, militantes da Assembleia Comarcal da Lourinha acediam ao pleno municipal, presidido polo alcaide Nelson Santos -imputado na causa conhecida como "Operaçom Multiusos"-, para denunciar a corrupçom no Porrinho.


Durante o pleno, militantes despregárom cartazes pedindo a demissom do Nelson Santos. Após vários requerimentos do alcaide para retirá-los e o caso omisso dos militantes da esquerda independentista, Nelson ordenou a intervençom da polícia local, a qual tratou de arrincá-los pola força sem êxito.

unnamed (3)Resulta curioso o que entende Nelson por liberdade de expressom, já que o anterior pleno decorreu com dúzias de cartazes de apoio portados por pessoas vinculadas ao PP que ocupavam a sala, os "palmeiros" do poder da direita porrinhesa.
Junto a Nelson Santos, estám também imputados os concelheiros Alejandro Lorenzo e José Manuel Jacobo, todos eles acussados de malversaçom de fundos, prevaricaçom ou trafego de influências.

Como NÓS-UP tem denunciado publicamente o entramado mafioso que controla o concelho de Porrinho assinou centenares de contratos fraudulentos com empresas afins ao PP, assim como desviu 4 milhóns de euros das arcas públicas.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.