Posteriormente, membros do Ateneu Libertário Xosé Tarrío, responsáveis das jornadas e que projetarám o documentário, decorarám o Gomes Gaioso com imagens da realidade na cadeia.
As jornadas contra a repressom organizadas polo Ateneu Libertário Xosé Tarrío tenhem os centros sociais corunheses da Comuna e o Gomes Gaioso, para além do CS do próprio coletivo organizador.
Embora o programa começou em dezembro de 2015, ainda ficam importantes atividades por se desenvolverem, entre as quais a participaçom na Manifestaçom Contra a Repressom que nesta sexta-feira (22) convoca a Assembleia Anti-repressiva da Corunha, com saída às 20:00 h da praça de Ourense.
Dia 24, às 18:30, a plataforma 'Nais contra a impunidade' oferecerá, também no Gomes Gaioso, umha palestra de denúncia do sistema prisional.
O local do Xosé Tarrío vai ser o palco das duas atividades de fechamento das Jornadas: dia 29 um advogado falará sobre a repressom legal e o novo código penal, às 20:00. No dia seguinte, polas mesmas horas, haverá umha última palestra sobre a repressom no movimento libertário.