A placa, em situaçom de impune ilegalidade após a aprovaçom da Lei da Memória Histórica polo anterior governo espanhol em 2007, continua a homenagear o fundador da Falange espanhola, José Antonio Primo de Rivera, sem que o governo municipal do Partido Popular tenha assumido a legalidade vigorante.
Apesar do intenso trabalho que NÓS-Unidade Popular tem realizado durante anos para limpar as ruas e outros espaços públicos de lixo fascista, o manifesto desinteresse das instituiçons, reiteradamente incumpridoras da sua própria legalidade, fai com que um grande número de símbolos fascistas continuem a sujar a memória do nosso povo.
Com a açom realizada hoje no concelho de Valdovinho, a plena luz do dia, pintando de cor de rosa umha placa de grandes dimensons que exalta os golpistas e fascistas espanhóis, NÓS-Unidade Popular quer lembrar ao nosso povo que resta muito caminho por andar até conquistarmos a Galiza livre e democrática pola qual milhares de galegos e galegas morrêrom assassinadas polo fascismo espanhol.
NÓS-Unidade Popular exige a José Antonio Vigo e ao governo municipal do PP que ele preside em Valdovinho um posicionamento claro de condena da ditadura e do terrorismo franquista, o que esse partido ainda nom fijo quase 40 anos depois da morte do ditador.
Fazemos igualmente um apelo direto ao governo de Valdovinho para que aplique a Lei da Memória histórica e retire essa placa e outros símbolos franquistas presentes no concelho. Se nom o figer, deverá ser novamente o movimento popular que tombe umha simbologia que insulta a memória histórica do nosso povo.
Valdovinho, 18 de julho de 2013
Assembleia Comarcal de NÓS-Unidade Popular em Trasancos