1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

Querem que trabalhemos mais para recebermos menos! Tod@s à Greve Geral!

050111_ggGaliza - NÓS-UP - Depois da reforma laboral antiobreira que o governo do PSOE aprovou o passado Verao agora Zapatero e os seus secuaces às ordens da burguesia anunciam-nos a reforma do sistema de pensons.


Após semanas de propaganda nos meios, preparando o caminho para a reforma com o pretexto dos cámbios demográficos que, dim-nos, fam a reforma imprescindível para manter o sistema nas próximas décadas, a Comissom do Pacto de Toledo aprovava o passado 29 de Dezembro as recomendaçons prévias à aprovaçom da reforma polo governo o 28 de Janeiro.

Embora fiquem aspectos por concretizar, estas recomendaçons pretendem o retraso da idade de jubilaçom, que poderia chegar aos 67 anos como quer o PSOE, e o incremento do período mínimo de quotizaçom para o cálculo das pensons, que de 15 anos poderia passar a 20 ou 25. Também se favorecerám os planos de pensons privados, como desejam bancos e empresas de seguros.

Umhas medidas que nos farám trabalhar durante mais anos para recebermos depois ainda menos. De facto calcula-se que a pensom média diminuirá polo menos um 10% se esta reforma é aprovada. As pensons de miséria que os trabalhadores e trabalhadoras reformadas recebem na Galiza, situadas em 656,27 euros de média (longe da média estatal de 784,64 euros), serám ainda mais miseráveis, tendo em conta ademais o continuidado aumento do preço de produtos e serviços básicos.

A verdadeira razom nom é outra que a ilimitada vontade de rapina de umha burguesia que aproveita o contexto de crise para forçar reformas que lhe permitam recortar direitos sociais e laborais e aumentar os seus ganhos espremendo mais e mais a classe trabalhadora.

Nom podemos consentir mais reformas antipopulares, é hora de mobilizar-nos maciçamente para demonstrar-lhes que nom o vamos consentir. É necessária umha mobilizaçom ainda maior e mais contundente que a da greve geral do 29-S.

NÓS-Unidade Popular fai um apelo ao povo trabalhador galego para convertermos a Greve Geral nacional convocada pola CIG para o 27 de Janeiro num êxito e numha mostra de combatividade e de rejeitamento desta e de todas as políticas antiobreiras do governo espanhol.

Direcçom Nacional de NÓS-Unidade Popular

Galiza, 4 de Janeiro de 2011


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.