1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

300812 juanroigmercadonaGaliza - Diário Liberdade - O "presidente" da empresa distribuidora espanhola Mercadona, "Juan Roig", fala às portas de um dos seus estabelecimentos em Lugo, Galiza.


No vídeo que a Assembleia Anticapitalista de Lugo fijo chegar ao Diário Liberdade, um pretendido Roig clama polas virtudes do neoliberalismo, os cortes em  educaçom e sanidade (já que "quem nom pode pagar deve morrer na casa") e as técnicas utilizadas pola sua empresa.

"Juan Roig" reclama o seu direito a ser "multimilhonário", "conculcado polo SAT" para "alimentar umha mancheia de mísseros famentos". "Necessitamos trabalhadores submissos, comprometidos com os desígnios desta empresa".

A açom nas ruas de Lugo vem divida em duas partes, entre as quais há um vídeo musical-homenagem com diferentes imagens de revoltas populares.

Esta iniciativa dos anticapitalistas surge solidariedade com o "Sindicato Andaluz de Trabajadores" (SAT), que estám a sofrer detençons e repressom policial e mediática após a expropriaçom de produtos alimentários num estabelecimento de Mercadona em Andaluzia, para lho entregar a entidades que trabalham com pessoas despossuidas dos seus recursos económicos.

Foto: AAdL - Momento da açom.

 


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.