A experiência acumulada fai que cada vez podamos afinar mais nas nossas actuaçons tentando chegar a um cada vez maior número de sectores e de compromissos. As pessoas que componhemos CEIVAR oferecemos cada dia o nosso trabalho desinteressado com o objetivo de brindar a maior cobertura possível às/aos retaliadas/os por motivos políticos. Tratam-se de obrigas adquiridas voluntariamente com labouras vissíveis mas com outras muitas que se realizam desde o trabalho silencioso e constante.
Os tempos nos que vivimos som de mudanças contínuas: legais, de contexto, repressivas, de organizaçom, ect. Ainda assim, há cousas que permanecem e que incluso se agravam como é a repressom ejercida contra a militância independentista. Os numerosos juízos aos que assistimos durante estes meses, a maior encarceraçom de militantes galegas/os e a agudizada persecuçom contra as mobilizaçons políticas e sociais som só ums dos exemplos da criminalizaçom que se ejerce contra o nosso País e contra as pessoas mais conscientes.
A repressom avança a medida que também o fam as reivindicaçons no nosso Povo e por isso a tarefa do Organismo Popular Anti-repressivo CEIVAR torna-se fulcral. A nossa determinaçom para continuar afrontando o aspeto mais amargo da militância está intacto mas desta volta precisamos das aportaçons solidárias de todas/os vós para fazer frente a várias sançons que ultrapassam os 6.000 euros.
Nom temos medo e tampouco nos botaremos atrás. As pedras do caminho supéram-se com o apoio coletivo e com solidariedade! Colabora!!
A solidariedade nom tem preço, a repressom sim!