1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

100614 gz112

Galiza - CUT -  


O Comité de Empresa da TVG condena que o canal público mostrasse, através de umha exclusiva que foi emitida na quarta 4 de junho no programa Galiza 112, umhas fotos da nena assassinada em Teio que se filtraron do sumário judicial. A representaçom dos trabalhadores e trabalhadoras considera que estas fotografias estám protegidas polo direito ao honor e à intimidade da menor e que a sua emissom, ademais de contravir todos os códigos deontológicos, poderia vulnerar gravemente também a Lei do Menor.

O Comité de Empresa lamenta que fora precisamente a canle pública galega a primeira responsável pola emisom, via exclusiva, dunhas fotografias que rapidamente fôrom reproduzidas noutros meios do resto do estado, o que situa a TVG na origem de umha grave irresponsabilidade intolerável num meio de comunicaçom público.

O Comité condena também o tratamento informativo que posteriormente lle deron a esa exclusiva os informativos Bos Días, Galiza Noticias, Telejornal Meio-dia e Telejornal Serám que, ao optaren por reproduzir de novo as imaxes en questón, antepuxeron o criterio das audiencias ao da responsabilidade e o cumprimento da lexislación, o mesmo que lamentavelmente figérom a web e o facebook da Companhia.

A representaçom dos trabalhadores e trabalhadoras da TVG lembra que Galiza 112 é um programa de produçom externa elaborado pola produtora Pórtico, e denuncia a incompetência e a falta de profissionalidade e critério dos responsáveis pola programaçom e do controlo de conteúdos do canal público por nom terem paralisado a tempo a emisom dessas imagens.

Sam Marcos, 9 de junho de 2014


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.