1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

IMG 20140520 201217-565x400Galiza - BRIGA - Com a editorial esta vez apresentamos a campanha nacional de BRIGA às/aos jovens de Compostela, animando-@s a rebelar-se contra a exploraçom, a opressom e a dominaçom que sofremos.


Como parte fundamental do Azoar destaca a divulgaçom da atividade política d@s jovens de BRIGA em Compostela. Tal é o caso do início dumha campanha de agitaçom e denúncia contra o corrupto cachorro do PP, Adrián Varela. 

Ou a irrupçom numha oficina do INEM, enquadrada dentro da campanha nacional “Que nom te deixem parad@. REVOLTA-TE”, e com a qual quigemos denunciar a alta taxa de desemprego juvenil da Galiza e a miséria da emigraçom forçada. 

Por último recolhemos também a participaçom da Helena Sabel, responsável nacional da Mulher de BRIGA na Rádio Kalimera em um colóquio sobre a reforma da lei do aborto, onde reclamamos a soberania para os nossos corpos.

Mas também quigemos divulgar a atividade da assembleia comarcal de GPS, da que fazemos parte ativamente, e que homenageou o Banquete Democrático de Conxo no seu 158 aniversário.

Como novidade, a entrevista que realizamos a Ana Viqueira, do coletivo feminista do val da Amaía Conas Ceives, para falar da reforma da lei do aborto e do movimento feminista galego.

E por último, fechamos o vozeiro com a seçom de palavras cruzadas, desta vez sobre jogos populares, e com umha cita do Lenine, para assim comemorar os 90 anos após o seu falecimento. 

Boa leitura!


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.