1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (2 Votos)

170514 ptogalGaliza - Diário Liberdade - A Associaçom pontoGal apresentou o primeiro site do que vai ser o espaço próprio da Galiza no ámbito dos domínios na rede.


"Um espaço na internet para a sociedade galega" é o mote com que a visitante é recebida no sítio que estreia o novo domínio: www.dominio.gal, e no qual se explicam os prinícípios para o funcionamento desse espaço. Será no Dia da Pátria (25 de julho) que comecem a funcionar com normalidade os primeiros webs com o domínio .gal incorporado ao endereço.

Entretanto, de 1 junho a 25 de julho serám aceites propostas para o chamado "Programa Pioneiros", até completar 90 sites que estarám no ar no dia da estreia.

Depois disso, entre setembro e novembro, decorrerá umha segunda fase de proteçom de domínios de interesse público, umha fase batizada como "Abrente". Nela, as entidades públicas e privadas poderám exercer o seu "direito preferente" de solicitaçom de domínio, consoante as normas internacionais da ICANN.

A entidade PontoGal e a Junta da Galiza anunciárom também a abertura de umha Corrida paralela para  o público geral poder aceder a endereços, num leilom para conseguir os que puderem parecer de interesse.

A fase final, aberta, chegará em dezembro, já sem qualquer restriçom.

Fase Aberta: o dominio para todos en decembro

A entidade PontoGal afirma que desenvolve a sua atividade sem fins lucrativos, orientada unicamente para o financiamento da presença do galego na rede. O seu presidente, Manuel González, compareceu em conferência de imprensa junto ao presidente da Junta, Alberto Núñez Feijó, para explicar o projeto e as vantagens que o novo domínio vai dar à Galiza e à sua visualizaçom e localizaçom na internet, a nível de pesquisadores, comércio eletrónico e promoçom da qualidade galega.

A associaçom PonntoGAL é formada por 114 organizaçons de diferentes setores sociais, incluídas as principais instituiçons culturais da Autonomia. A ICANN aprovou a candidatura em 2013 e delegou o dominio nesta primavera. 

Foto: Lavandeira Jr.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.