1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (5 Votos)

FOto - EFE - Bomba em BeadeGaliza - Diário Liberdade - O inefável Samuel Juárez atribui o ataque a 'Resistência Galega', mesmo antes de qualquer pesquisa ou pronunciamento policial ou judicial.


O ataque bombista registado esta madrugada contra umha sucursal de Novagalicia Banco em Beade, na comarca de Vigo, deixou importantes danos materiais no caixa automático da entidade, onde fora colocado o engenho explosivo e onde explodiu entre as 3:30 h e as 4:20 h desta terça-feira (13/08), sempre segundo informaçons dos media comerciais.

Com o devido cuidado a respeito da sua veracidade, tratando-se de 'informaçons' de El Faro de Vigo, a vidraça do escritório bancário, assim como paredes e teito do caixa e a porta dele terám sofrido desperfeitos grandes, que manterám a sucursal fechada por enquanto.

Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades. Podes pagar com cartom bancário ou PayPal.

Microdoaçom de 3 euro:

 

 

Samuel Juárez: O mais esperto da turma assegura que a explosom de um caixa automático na pequena paróquia viguesa prejudica o conjunto da economia da Galiza

Quem novamente presume de habilidades adivinhatórias é o ultradireitista Samuel Juárez (PP), delegado do governo de Madrid na Galiza, quem atribui a açom a um suposto grupo armado chamado 'Resistência Galega', tendo que admitir, no entanto, que ninguém reclamou a colocaçom do explosivo.

Juárez acredita, ainda, que o destroço de um caixa automático de madrugada na paróquia viguesa "prejudica a recuperaçom económica" do país inteiro. Palavras que seriam ridículas se nom apelassem aos medos mais profundos das centenas de milhares de galegas e galegos no limiar da pobreza.

La Voz de Galicia, no seu papel habitual, reproduz acriticamente as palavras de Juárez, generalizando-as a um rotundo 'Atribuyen a Resistencia Galega la explosión de un cajero en Vigo'. El Faro de Vigo e outros meios burgueses também apontam para o independentismo galego antes de qualquer pesquisa, ainda havendo precedentes de ataques com explosivos realizados por anarquistas e doutra origem.

De facto, as fontes policiais admitem que som investigadas todas as possibilidades e nom citam qualquer classe de organizaçom. Também se sublinha o difícil que é pressupor qualquer motivaçom de um grupo social concreto, dado o roubo massivo das preferentes que afetou direta ou indiretamente a prática totalidade da sociedade galega.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.